lördag 17 november 2012

Frej Larsson

Jag tror inte att det är någon hemlighet att jag lyssnar på, och älskar, Afasi. Och tack vare att jag tycker att han är så bra så har jag fått stöta på andra, riktigt svinbra, rappare. Och en av dem ska jag promote:a i just det här inlägget.

Frej Larsson. Killen jag hade lite svårt för i början, mycket pga den grova skånskan han har. Men, jag upptäckte rätt snabbt att han var för bra för att ignoreras för en liten skitsak som dialekten! Och ju mer jag hör honom, och ju mer jag hör OM honom, desto mer stiger han i mina ögon!!

Jag ska låta bilden jag lägger upp nu tala lite för sig själv. Men, jag vill bara säga att: Frej Larsson, du är så sjukt bra och blir bara bättre och bättre. En fantastisk förebild, och en bra människa! ROCK. ON!!!


Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar