onsdag 5 december 2012

SpontantankarIsnöyran

Jag sitter här, lite insöad och typ ensam. Jag har suttit inne hela dagen, med undantag för en lång och svettig kortpromenad till ICA, och jag får typ panik! Jag ska inte vara med mig själv så länge, för jag uppmuntrar mig själv till alldeles för mycket! Haarwglughaaarwww, hehe..

Jag vill skriva om allt! Om att jag vill tatuera mig. Om att en viss kompis ute på landet borde vara insnöad hemma hos mig med sitt Norrländsktmummel istället för att de ska spela Sims och ha roligt hemma hos henne. Jag vill skriva om att typ Pringles är en GUDS gåva till mänskligheten, och att min hand passar perfekt i förpackningen. Vilket förövrigt är sjukt episkt, eftersom det då känns som att den är designad för mig bara mig!

Jag hatar att skriva på iPads.

Jag lyssnar på skitbra musik nu! Jag ska nog se till att bli en kändis..

I framtiden ska jag åka till Nepal och hjälpa flickor från prostitution! Och bo i en hydda i Etiopien och leka med alla barnen som inte brukar få leka! Och Paris! Ojojoj!

De svär väldigt mycket i den här låten hör jag.. Det är lite obekvämt. Okej, jag erkänner att vissa svärord på speciella stället sitter precis där de ska! Men många är bara överflödiga och säger inget mer än "Jag har ett dåligt ordföråååd!".

Jag saknar ett par i Örebro väldigt mycket!! Ska nog säga det till dem.

Det finns en mycket speciell människa imitt liv som jag visar alldeles för lite till. Jag borde så mycket, men lyckas inte! Kanske ska smsa henne nu.

ÅH, NU SATTE P!NK IGÅNG!! HON ÄR SÅ KAXIG OCH BÄST!!!

Jag vill ut och simma i snön! Och leka med mina mustacher (som jag gör fler gånger än jag vill erkänna...). Har sminket hemma hos mina insöade föräldrar, så kan inte kladda runt i ansiktet.. Eller jo!! Jag har en ögonskugga här! Kanske kan göra nått konstigt med den!

Om vingarna bäääääääääääär!!! GAAAAAAAAAAAH!!!

Seriöst, jag har många vänner. NÅGON borde ta tag i saken att simma hit i snön och avbryta mig! Grejen är att ibland trivs jag lite för bra med mig själv att jag utvecklar mig till en störd och socialt handikappad galning! ... Ska nog simma ut till den där kompisen och Norrländskmummlet imorn.

Åh, djupmusik!!! Njuter!!

Jag ska tatuera mig!! Åh, nej... Jag har redan skrivit om det...

MÅSTE AVSLUTA NU INNAN JAG DÖDAR NÅTT! Eller nej.. Jag menar innan jag gör bort mig. För mycket!





Åh nej.. Jag har blivit en sån som lägger ut kattbilder... MEN DE ÄR JU ASROLIGA!!
Rädda mig...

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar