måndag 18 mars 2013

Random

Idag är jag sprallig! Av flera hemliga orsaker, som inte alls är så hemliga! Eller okej, en sak är nog det.

FLUMMIGT!!

Igår fick jag värsta bombningen av komplimanger och fina saker man kan säga om mig!! Helt plötsligt tänkte hela världen att "Hmm, den där Sandra är fett nice!!" Och så small det!! Grymt kallas det - asgrymt!!

Jag skulle vilja bli DJ med min bättre hälft! Hon och jag skulle göra det bättre än någon annan!! Så, vi gör nog världen en tjänst om vi satsar på detta.

Beatbox! Jag är nu ansvarig för en beatboxkurs! Fatta vad sjukt! Är beatboxlärare nu, shit!!

Jag vill beatboxa någon i munnen. Vilket är en sjuk mening att skriva!

Får inte nog av bra människor, så är det bara!!

Har rakat mina ben idag, och det finns inget (INGET) skönare i världen än att dra två nyrakade ben mot varandra! Himlen finns, var så säker!

Det är typ vår strax, och det ger mig ett rus jag kan leva på länge! Äntligen sol och vårjackor, ÄNTLIGEN!!

Ansiktet är den bästa musiken som gjorts, och så är det bara. Det är genustänk, ironi, humor och sex! Kan det bli bättre??

Dagens låt (för en sån måste man ju ha!!): http://open.spotify.com/track/4pnOjBlmk4jyxOSadToLQt
Förlåt alla ni som inte har Spotify.. Ni får höra av er till mig och säga att jag är skyldig er en tjänst. Vilken som helst.

Här kommer några bilder som förklarar både mig och mitt känslomässiga tillstånd just nu:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar