tisdag 26 mars 2013

SMS:ar med en kändis

Det har blivit mycket kändissnack det senaste! Har ringt och snackat med en kändis, för att få honom till Lisch, har haft chattkontakt med en annan kändis, bara för att. Jag har mail och telefonkontakt med en bokningsagent som ska få mig att träffa andra kändisar, och nu har jag haft sms-kontakt med en kändis. Det är rätt nice ändå!

Det känns som om jag kommer någonstans med allt! Som om jag inte längre sitter fast, utan faktiskt kan ta mig längre än jag nånsin fattat förut! Himla skön känsla det där. Har tagit så många steg med min beatbox, och på torsdag tar jag ett helt nytt! Jag ska vara lärare i en minikurs i just beatbox. Fatta vad sinnessjukt och alldeles briljant!!

Ingenting är omöjligt nu, så ser jag det.

Jag vet vad jag vill ha, och jag får det! Känner mig som en tillfredsställd, bortskämd snorunge. Och jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men det känns så äckligt bra!!

Allt är inom räckhåll. (Förutom golvet, om man sitter på toa...)

Eftersom jag är så trygg i mig själv lägger jag ut en instagram-bild på mig när jag sitter på toa med dörren öppen.
Ja, jag är för kort för att nå ner till golvet.
Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar