onsdag 11 september 2013

Höstenärsåhimlabraochjagbliralldeleskäridengaaaah!

Jag har dragit på mig både den förstora, ljusblekta jeansjackan, tjocktröjan och halsduken och går omkring med en förkylning som ligger och myser lite i båda lungorna i veckor utan att riktigt bryta ut. Japp, det är höst. Och jag älskar det!

Det här är min absoluta favorit-tid på året! Hösten! Årstiden då allt är i färg, och det är så lagom varmt att man kan ha på sig det man vill ha!

På hösten är alla mysiga, och utomhus är aldrig så vackert som det är just nu!

Många utropstecken här känner jag, men hösten är så fantastisk att den förtjänar alla utropstecken jag gör!

Mys!

Hösten är också en tid då alla varvar ner, och då det är okej för alla att gå omkring i enbart bekväma kläder!

Nu är det dags för mig att lyssna på mina Höst-spellistor! Om du har Spotify får du ta del av dem om du vill:
1: Hösten tvåtusentretton
2: Höstmys!
3: Höstenärlugntvåtusentretton
Nu var det två år sedan jag skapade nummer två, och ett år sedan som jag skapade nummer ett och nummer tre och kollade igenom alla tre spellistor. Men, jag tror nog att de håller! Jag har ju i alla fall uppdaterat deras namn.


Ser ni hur jag njuter? Njuter av hösten - yes!


Mor på kopp! Liknande avyngling bakom

ÅH VAD PEPP JAG BLIR AV ATT DET ÄR HÖST!! PEPP OCH AVSLAPPNAD PÅ SAMMA GÅNG!! CAPS LOCK OCH UTROPSTECKEN, YES!

Puss och kram Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar