måndag 2 september 2013

Bebisblåa moln

Trots mitt förra, väldigt argsinta, inlägg så mår jag faktiskt väldigt bra idag! Min dag är så underbar att jag vaknade med ett leende på läpparna, och fick energi direkt.

Jag blir så effektiv när jag är glad!

Det känns som att jag springer omkring på rosa moln i min egna lilla fantastiska bubbla! Eller.. Ne, inte rosa moln direkt. Kanske mer vita moln, för jag tycker att vita moln är jättevackra! Eller kanske mer bebisblåa moln, eller mjukgröna, eller kanske randiga bebisfärgade moln för att det ska speciellt och fint!

Bebisfärgade som i bebisfärger, och själva bebisarna...

Bebis är förövrigt ett svingulligt ord!

Men varför blir det en bra dag då? Jag känner det på mig! Idag bara stämmer allt!

Det liksom pirrar i hela kroppen! Grejen är att jag kände det redan igår kväll, och känslan sitter i:
"Idag blir en löjligt bra dag!"

När man känner så ska man ta djupa andetag, för att ta in allt! Jag tänker stå och andas in alla vackra färger hela dagen!

Yes - bra dag!

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar