måndag 19 augusti 2013

KvinnomisshandlarÄckelVidrigaSvin

Okej. Att slå sin tjej är det fulaste och vidrigaste en man kan göra!!

Äckligt, vidrigt, lågt, förbannat groteskt!

Sånt gör mig så arg!! Hur i hela friden kan man sjunka så lågt som människa?!

Jag ska pissa på dem.

Grejen är såhär: jag känner så många otroligt fina, fantastiska, underbara män! Jag är nästan lite kär i dem allihop för att de är så bra! Och jag vet att det finns så många fler fina män där ute, som jag inte känner också! Och vidriga, förpestande svin som kvinnomisshandlare smutskastar ofta de fina grabbarna! Äckel!

Det viktiga här nu är att se individer, och inte inte inte inte dra alla över en kam.

En vedervärdig karl misshandlade sin tjej.

Jag ska se till att hon mår så bra hon bara kan. Att hon ska förstå, trots den tiden av nedbrytande han gjort, hur vacker, underbar, rolig, härlig, fantastisk och värdefull hon är! Jag ska se till att han polisanmäls, men mer krut än så tänker jag inte lägga på honom. Resten av energin ska jag lägga på fantastiska henne.

Sånt här ska inte föda mer hat, sånt här ska föda rättvisa och kärlek. För då får hon det som hon verkligen är värd, och han får inte den uppmärksamheten han vill ha. Win-win.

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar