fredag 16 augusti 2013

Kärlek när den är som allra vackrast

Jag gråter ofta, det gör jag faktiskt. Jag känner mig in i så många händelser, så jag kan oftast inte se en ledsam scen i en film utan att gråta (om jag inte är så trött att skulle kunna somna stående, eller är död). 

Lipar du, lipar jag! En sån vän har du om du har mig som vän. Så ärreh bah!

Men, men, men, men, men!! Män. Nä, inte män! Men! Den här videon, eller egentligen den här förklaringen, på en mans kärlek till en kvinna är helt hjärtekrossande. Du måste inte gråta (även om jag gärna vill att du gör det. Yes, jag vill det.) men det här måste beröra dig - annars skulle du behöva några gråtkvällar med mig! Hah!

Det här är en berättelse om en man som har tix och tvångstankar. Hör här vad han säger om kärlek:


Lipa.

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar