onsdag 7 augusti 2013

Jag är kär!

I Säkert!! Hon skriver så perfekt och fnissigt bra texter, och hon gör mig lycklig långt därinne när hon sätter ord på saker jag förstår!


"Hej du, det va' ju ett tag sen
Sexhundra dagar, men vem räknar precis"

Fy vilket myspys jag har det nu!

"Katten fick fyra fina ungar
Tre av dom dog och den fjärde heter Sam"

Poesi!!

"Dansade brevid dig
Ville gå hem vid fyra
Men jag stannade till sju
Utan att våga säga mer än hej
Du är rätt ung
Jag är äldre än du
Men du röker så jag skulle säga att vi är plus minus noll"

Här skriver vi texter på riktiga tankar, utan massa förgyllande osanningar!

"Gud, när ska jag bli fridlyst
Slå upp i en bok
Hon är en ovanlig art
Så förbjudet att såra
Sätt henne tillbaks där hon stod"

Annika Norlin, min absoluta favoritkvinna! 

Nä, nu tänker jag inte citera henne mer! LYSSNA!!

(och eftersom jag är fullständigt förälskad i GIF:ar så får ni nåra sånna)


Puss och kram Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar