fredag 16 augusti 2013

Lá intérnét de shieat och le hår le supérkort!

Så, min fina blogg! Nu ska du få höra vad tristess pga. internetbrist kan göra med Sandra Lillemor. 

Jag satt och kollade på lite bilder på mig själv. En parantes är bara att jag har ett helt album med bilder då jag inte alls kan vara seriös. Sån är jag!

I alla fall.. Jag hittade lite bilder jag tagit för några månader sen och tänkte: "DANG! Jag ser ju skitbra ut i lite kortare hår! Skit i att spara ut, vart har jag lagt den där rackarns saxen?!"

Sen spåra jag lite. Men lite, menar jag en hel del.

Mitt hår blev för kort. GSARHAKDFNASFSJH!!

Tur att jag inte är superfixerad vid mitt hår, och har lite svårt att hålla kvar vid negativa tankar och sånt där bajs. Fööööör, jag började sen mixa lite med det hår jag hade kvar och insåg att: DANG! I'm hot!

Så, nu ska du få se lite hur jag kan leka med mitt hår! Jag kan ha mer än en frisyr! Ja, men faktiskt! Inte bara massa lockar, utan flera frisyrer! Tjenis, klenis vad bra!

Lockfluff!
Lite hårgéle och slick!
Lite nittiotal, typ pottfrilla, style! (Kornigt på en toalett - jag är bäst)
Vanliga lockar - Gör-Inget-Med-Håret-Så-Blir-Det-Så-Frisyr!
Blött hår bara. (På toa. Jag tänkte att du ville veta.)

PluttinuttigullLock-Frisyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar