fredag 16 augusti 2013

Ma internét suckess


Jag lovade att skriva! Jag lovade att höra av mig.. Och nu har jag svikit dig, min kära blogg - igen!

För vad det är värt så var det inte mitt fel.. Vårt internet här hemma (ute på landet, ingenstansland, stället som får Narnia att låta nära, världens ände osv.) sa "See ya'll later, bitches!" och dök aldrig mer upp.. Så jag har beställt nytt skit, och nu kan jag skriva till dig igen fina blogg!

Meanwhile, när jag inte hade internet och tristessen tog över, råkade jag göra en del dumt skit.. Och det ska jag skriva om till dig! I sinom tid.

Just nu får du hålla dig en smula, och titta på det asvackra kort jag knäppt på mig själv som visas i början av detta fantastiskt innehållsrika inlägg!

Jag har verkligen fångat min inre, och yttre, skönhet <3

Kärlek!

Puss och kram Sandra


1 kommentar:

  1. du ser pigg ut . nja e trött du är en linne tjej därför gillar att vara inne ha det bra. Christian.

    SvaraRadera