fredag 3 augusti 2012

Pannkaka och skyldighet


Jag känner mig alltid lite skyldig när jag äter på natten. Typ som om varje tugga jag tar ger mig ett år i fängelse och 20 kilo på rumpan! Fast jag känner mig också busig, vilket är en fantastisk känsla! Så, det brukar börja med att jag är hungrig och går mot köket. Då kommer den här känslan av skyldighet fram, och jag får upp i huvudet att jag ska äta en liten liten knäckemacka (kanske utan smör) bara eller gå och lägga mig hungrig. Men, när jag väl är i köket får jag lite adrenalin typ och för att göra en lång historia kortare slutar det oftast med att jag äter mat. Som nu! Klockan är snart tolv och jag stoppar i mig pannkaka och scrambled egg!
Sjukt nice.
Dessutom ska jag upp tidigt imorn kom jag på nu!
Känner starkt att I'm living on the edge!
Peace yao!



P.S. Ser att det står att jag har gjort inlägget typ på eftermiddagen och inte tolv på natten, och innan ni hinner tänka "Men! Hon skrev ju tolv! Vilken lögnerska!!" så ber jag dig att lugna dig för seriöst det är en jättekonstig tanke. Sedan så vill jag ändå försvara mig mot den tanken och säga: Det är inte mitt fel! Det står fel tid, för jag lovar att klockan snart är tolv! Den är faktiskt 23:54 på min dator just precis nu!
Så det så.
Det var allt, puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar