onsdag 13 februari 2013

Danny O'Donoghue, Maskinen och Beatbox!

Saker är på gång, och allt inspirerar mig just nu! Jag vill åka till Irland och lära känna sköna, glada och snygga Irländare! Jag vill jobba nu, nu, nu! Jag vet vart jag ska flytta! Jag vill tillbaka till Etiopien! Texter och låtar skrivs! Jag vill jobba med barn från och med nu och för all framtid! Jag kan bli vad jag vill!

Jag var med i NLT, Nya Lidköpingstidningen, idag och det var väldigt kul! De la också ut ett beat på webben, som många har kollat på!

TV4 Skaraborg ringde. De ville intervjua mig direkt! Det blir imorn 10:00 i min kyrka.

Det måste va' på liv och död, det måste kännas i mitt hjärta på riktigt, och det gör det verkligen! För jag kan alltid bli en nummer ett, baram dam dam dam!

Jag skriver lite hemlighetsfullt, och jag älskar det! För det händer grejer, och snart ska jag utförligt berätta vad det är!

Håll i dig Sverige!

Halleluja!

Puss och kram Sandra

P.S.
http://nlt.se/kulturnoje/1.1945200-tv-hon-beatboxar-mot-strommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar