onsdag 6 februari 2013

Lycka!


Det här blir bara ett glatt och skönt inlägg!

Jag har kommit på några, lite speciella, saker som jag är stolt över med mig själv:
  •  Att jag kan slicka mig själv på bröstkorgen
  • Att jag älskar att göra fula miner
  • Min min! Åååh, jag har en speciell min som är min, min, min och helt fantastisk! Den går också att göra på flera olika sätt! Det kommer ett exempel på bild längre ner.
  • Min "vi-är-ett-gäng-som-har-tråkigt-låda"! Det är en låda, som jag själv har kommit på och pimpat, full med roliga påhitt som man kan göra om man råkar vara några stycken som hänger och inte vet vad man kan hitta på! Och det händer förvånansvärt ofta faktiskt.
  • Att jag kan beatboxa, och är grym på det! Också att jag faktiskt helt genuint tycker det sistnämnda.
  • Min oförmåga att se vissa pinsamma saker i olika situationer! Jag bara kör på, vilket ofta blir asbra!
  • Min oförmåga att se det omöjliga så sjukt och väldigt ofta!
  • Hur jag kan bli kär i en låt!
  • Att jag kan tycka att jag är så himla bra!


Vad är det här nu då, ett inlägg om hur bra Sandra är? Ja, absolut! Om du vill se det så. Jag ser det mer som ett osvenskt sätt att säga att det är sjukt okej att tycka om saker med sig själv! För då blir allt lättare och roligare. Jag kan bli lycklig inombords när jag tänker på vissa saker jag har för mig. Stolt liksom! Och det är hur sunt som helst! (Varför jag nu skulle behöva förklara mig).

En annan sak som jag älskar är att cykla! Jag gör inte det så ofta, men i söndags var det dags, och jag överdriver inte när jag säger att det pirrade i magen så att jag inte kunde sluta skratta! Jag ÄLSKAR att cykla! Om inte det var nog så var det just då kväll, jättevackert, lagom kallt och jag hade Cher i öronen som helt galant och djupt sjöng "If I could turn back time", och jag mimade allt vad jag orkade och viftade med armarna utan att cykeln välte! Jag var bäst.

En till sak som jag älskar så att jag går sönder är låtar i lurarna som får en att äga stället man kliver in på! Mmmm

Musik är så himla bra! För om alla skulle gå med sin favoritlåt i öronen överallt så skulle vi vara lyckligare och modigare!

En riktigt härlig och fantastiskt träff med JESUS där man lyser och skrattar i dagar efteråt! Åh, och den där fantastiska känslan jag fick när jag bad för en tjej, vars hals var så svullen att min hand var för liten för att nå runt svullnaden, och den stora klumpen på halsen blev mindre medan jag höll i den! Att känna och se det var så himla ascoolt och fantastiskt och grymt och allt annat man kan säga!

Åh, en sak till som gör mig sprallig! När man blir uppmuntrad när man försöker! Speciellt om man skickar in beatbox till Maskinen (de artister man älskar, lyssnar på och inspireras av) och de säger att man är "feeeeeeeeeeet"!

Och blickar. Bra blickar, du vet de där som fortfarande känns när kvällen är slut och man ligger ensam nedbäddad i sängen och egentligen ska sova! De.

Just precis nu blev jag ombedd att nämna en person, och det ska jag göra! Simon Indika ärKlén!! Lycka är att få störda och mycket fantastiska sms av honom som innehåller allt från nonsens till visdom!

Att vakna klockan nio på morgonen, för det är varken för tidigt eller sent, och bara ligga och tänka till klockan tio och sen gå upp i den stora T-shirten man sov i och äta en asgrym frukost!

Haha, jag kan inte sluta komma på saker jag älskar och blir glad över! Men jag ska försöka ge mig nu, så det var den lyckan och de lyckotankarna för ikväll!

Okej, att se en riktigt bra film på bio, ha en fantastisk kväll med kompisar och grilla på sommaren! Det är ju lycka om något!

Nätter! Åååh, och fina samtal under natten!

Nu ska jag ge mig.


                   Min min kaxig-style!

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar