onsdag 23 januari 2013

Behårad!!

Att spara ut lite vinterpäls på benen händer. Och för min del tar det väll lite extra lång tid än för alla andra, för mitt hår växer långsammare än... Tja... Nått aslångsamt. It's a blessing and a curse.

Nu är det såhär att eftersom jag så sällan hinner spara ihop lite benhår, pga mina fantastiska gener, så är jag så sjukt fascinerad av detta fenomen när det väl uppstår! Okej okej, jag brukar vara rätt fascinerad av min egen kropp, men det är extra mycket nu! För en sak känns mer nu än det någonsin har gjort.

Rysningar.

Det är helt brutalt vad ofta jag ryser, och med benhår så slutar det ju aldrig heller!! Känslan börjar i nacken, och glider lite äckligt längst med hela kroppen och när det väl har nått benen så känns det som om det har gått flera minuter! Och, känslan av att massa små saker som lyfter på mina ben och som får mina byxor att förflytta sig från huden, gör att jag ryser ännu mer.

DET ÄR EN SJUKT OND OCH FRUKTANSVÄRD CIRKEL!!

Men samtidigt en helt fantastisk och svinfet grej. 

Tack för att ni lyssnar. Känner mig lite som hårfönstanten i Smala Sussie. Och om du inte fattar vem hårfönstanten är så se det här klippet! 3:18 till typ 4:02. Eller förresten, se filmen! Den är grov men bra. Grovt bra!

Vart var jag nu igen? Jo, rysningar och benhår! ... Jag hade inget mer att säga om det!

Se Smala Sussie!


Mina ben. Helt klart!

P.S. Har förövrigt den här sjuka videon och låten i huvudet just nu! Du behöver inte klicka på den. Eller jo!

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar