lördag 19 januari 2013

Mitt-i-natten-strunt-tankar!

Det här är verkligen inte så djupt som det kan verka när man läser rubriken.

KLOCKAN ÄR 03:57 OCH JAG BORDE SOVAAAAA!!

Maskinen vann guldmicken idag. Det var sjukt nice! Tror det heter guldmicken... Nått sånt var det! På någon P3-gala. Grymt!

Min lillebror snarkar svinhögt...

Elefanter är faktiskt ganska konstiga djur! Och även om de är så stora, och lätt skulle kunna DÖDA(!!!!), så ser de så himla.. Fetingsnälla ut! Så himla skumt.

Jag vill ha maskerad. NU! Typ.

Är det nu jag ska avslöja massa hemligheter om mig själv??

Tänk om jag hade massa pengar! Då skulle jag resa utomlands och götta mig. Nej! Jag skulle åka med till en missionresa i Etiopien i Mars! Och köpa massa onödiga, men fruktansvärt coola, saker. Ja, det skulle jag.

Om jag var kille så skulle jag... Inte vara så jätteannorlunda mot vad jag är idag tror jag! Stört.

Han snarkar verkligen skithögt! Som om han aldrig fått luft innan, så nu måste han ta igen för alla dessa år han inte fick andas och försöker ta in all luft i rummet för varenda andetag. Eller som om det andetaget han tar nu är det sista - NÅGONSIN!

Undra vart jag fick mitt självförtroende ifrån! För det är så ofta jag helt enkelt är bäst i mina ögon.

Fatta vad coolt det skulle vara om jag kunde livnära mig på min beatbox! Nästan lite för coolt.

NU SKA JAG SOVA SKITEN UR ALLT! För tjenis vad trött jag är.

God natt!!

Kryss i hörnet och fula kanter FTW
Puss och Kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar