söndag 27 oktober 2013

Mamma

Dygn nummer fyra (eller fem kanske, jag minns inte riktigt) av svullen mage, trötta dagar och kämpiga nätter. Livet är fantastiskt, men man får några bakslag ibland.

Igår satt jag och mamma på hennes och pappas säng och bara pratade. Det händer inte så ofta att jag och mamma får de pratstunderna, men varje gång vi får det så skapas magi! Jag lovar, jag och min mamma har någonting som jag aldrig kommer hitta ord för. Det är väldigt komplicerat att hitta det, kanske för att det är just väldigt komplext men vackert, men det finns där och vi hittar dit oftare och oftare ju äldre vi båda blir!

Mamma och jag delade saker med varandra som vi inte delat förut och kom närmare varandra. Den stunden gör mina brottnings-nätter och magproblem lite enklare att klara av.

Min vackra, visa mamma gör livet värt att leva, och kamperna värda att kämpa.

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar