lördag 5 oktober 2013

Maybe I wanna do what bunnies do, with you


Träden är så brutalt asvackra att jag nästan går sönder lite inombords (på ett bra sätt)! Jag har ett gäng av dem utanför mitt fönster, och jag trivs så fruktansvärt bra med det.

Nu har jag gjort den här lägenheten till mitt revir, genom att pryda den med mina mest personliga och konstiga grejer och riktigt myst in den med levande ljus och hemligheter. Hur blev allt såhär bra?

Igår träffade jag lite fina grabbvänner som jag inte sett på väldigt länge, och det var så sjukt trevligt! Jag vet att det är så himla svenskt att säga att något var trevligt, som om man inte kan hitta andra ord för det. Men, det här var faktiskt riktigt trevligt! Mer sånna stunder känner jag att jag kan klara av!

Den här morgonen startades, som den verkar starta varje morgon i min nya lägenhet, med att jag vaknade tidigt - trots att jag somnade sent. Jag är pigg och glad, har rufsigt hår och tar på mig mina nya favoritjeans och lyssnar på må-bra-musik.

Det var nog allt jag har i mitt huvud att sätta text på den här morgonen (förutom vissa hemligheter då såklart som lyckas fylla den här hjärnan till bredden)!

Idag ska jag leva livet och jobba! Den bästa kombinationen någonsin!

Ha en riktigt fin dag, och njut av min vackra Gif som inte har någonting som helst att göra med texten jag skriver! Mindfuck, jag vet. Sån är jag!

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar