onsdag 26 september 2012

Vissa saker försvinner om det ignoreras

Jag tror verkligen att vissa saker försvinner om man ignorerar det. Som tillexempel när min mage protesterar hejvilt varje gång jag har fått i mig ren mjölk, eller produkter som innehåller löjligt mycket mjölk. Typ Mmmmmm Marabouchoklad, härliga kladdkakor från Hemköp,och allt annat som är syndigt gott och inte går att leva utan (speciellt inte under den där fantastiska veckan i månaden då alla andra människor är oförlåtligt idiotiska och borde avlivas på fläcken).

Vid de tillfällen då jag har fått i mig sådana himmelska, ljuvliga, gudasända produkter och sitter på toaletten, och gör det som kvinnor inte gör, är det just den tanken jag tänker om och om igen: "Vissa saker försvinner om man ignorerar det!"



Varning för starka bilder och budskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar