måndag 17 juni 2013

God natt!

Idag har varit en omtumlande dag!

Jag har köpt sjukt asgrymma grejer på ICA! (kolla in mitt förra inlägg)

Ey, ey, ey, ey!! Boken jag köpte, Konsten Att Vara Kvinna!! DET ÄR SÅ BRA ATT JAG INTE KAN SLUTA LÄSA!! I de första typ tjugo sidorna fick jag lära känna en tjej som fattar mig till punkt och pricka! Har aldrig riktigt känt att jag har så många likheter med någon förut, och det är väldigt konstigt att få läsa sina egna känslor och reflektioner på någon annans sätt att skriva det! Och jag har hittills fått så många aha-upplevelser att jag vandrade omkring i mitt typ 10 kvadratmeterstora rum, fram och tillbaka, och bara försökte tygla och komma underfund med alla känslor som svallade omkring!

Idag blev också massa faranden fram och tillbaka, och efter ett par svarta klackskor (som är mina nu), eufori, irritationer, lite jordgubbar, fint hårsvall, godsaker som min familj åt upp trots att det var mitt och mycket mer så tittade jag och lillbrorsen på en film. Rise Of The Guardians. Sjuk bra film! Klockren och snygg på så många sätt! Kan lätt se den igen just precis nu - för så fungerar jag.

Nu är klockan snart halv ett, men det hörs fortfarande lite mumlanden och skratt från nedervåningen.

Det här huset sover aldrig! Och jag älskar det.

Jag tackar Gud för Red Bull, eftersom jag börjar jobba klockan sju imorgon bitti och innan dess måste cykla en sisådär 7-8 km för att komma fram.

Tackar också för en vacker dag, och för att Bibeln är så sjukt intressant just nu! Läser så att den, bokstavligen, går sönder!

Hjälp, vad jag vill bygga ett earth-house..

Genustänk, det bästa jag vet!

Nu ska jag sova, för nu blir allt osammanhängande..

Hårsvall

God natt!
Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar