måndag 17 juni 2013

Jag typ älskar mig själv!

Idag var jag och handlade, och när jag var klar så reflekterade jag lite över vad som låg i kassen. Eller ja, plastpåsen - för att jag glömde köpa en kasse och kom inte på det förrän jag hade betalt klart och skulle börja packa mina varor.

Jag älskar det här innehållet! Det är så jag, och så bra!

Skum grej att bli så sprallig över vad man handlar på ICA... Men, jag gillar't!
Här är lite bilder på mitt fantastiska inköp, som är tagen med en dålig datakamera:
Min fantastiska påse

En ascool .gif på mig och mina grejer!


Här är min lista på vilka grejer det är:
Ett anteckningsblock - för att kunna skriva ner alla texter som brukar dyka upp i huvudet!
En liten box med Läkerol - Salmiaksmak såklart!
Vispgrädde!!
Konsten Att Vara Kvinna - Boken! Ringde en the bästis och frågade om boken var värd att köpa. Det var den, sa hon.
Red Bull - Blir mycket sånt nu!
Root Beer - Gott. Punkt.
Mjölk - Med extra protein! 

Fy vilken grymt bra lista!!

(plus att jag gillar att Maria och Jesus är med i bakgrunden!)

Hej då!

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar