måndag 18 november 2013

Kroppen (igen)

Nu känns det nästan som om jag tjatar! Men nu kommer ett inlägg om kroppen! Min kropp.

Men alltså, varför skriver du så mycket om din kropp Sandra? Jo, för den här gången leder jag!! Den bråkar och bråkar, och vägrar ge upp, men nu leder jag. Och det känns så fruktansvärt bra!!

Jag jobbar på, och mår bra. Jag har kastat om kosten, varit noga, men ändå unnat mig. Idag har jag fått tillbaka min mage, nästan hela dagen! Shit vad jag har saknat den.

Dock ska jag jobba natt inatt, och jag har köpt lite saker som jag vet att magen mår sådär bra över (socker), så inatt kommer min kropp att få lite extra bränsle att kämpa vidare med. Men det kvittar, för jag håller på att vinna! Jag är beredd på att den tänker slå tillbaka, och den kommer inte få det lätt för jag är bäst!!

ÅH VAD DET KÄNNS GÖTT!! TAKE THAT DIN DUMMA, DUMMA KROPP!!!

Förövrigt är jag väldigt snygg när jag är frisk. Jag hann nästan glömma det ett tag där.

Nu dags för nattjobb!!

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar