söndag 10 november 2013

PMS

Hittade det här fantastiska inlägget när jag satt en kväll instängd med mig själv och min PMS. Lite spännande att läsa faktiskt!


Jag gråter hela tiden, och hatar allt. Fast jag älskar allt! Men hatar det. Choklad är det enda som gör mig lycklig. Fast ne. JO! Nej, Ansiktets låtar blandat med choklad, DET gör mig lycklig - inget annat. Och alla är puckon, förutom jag. Som ibland är värst. Hat.

GUD... Du har lyckats med mycket, det har du verkligen! Men, PMS får mig antingen att tvivla på Din existens eller får mig att tro att Du har en fantastiskt skadeglädje inom Dig, eller bara älskar kaos.

Kan vara den där satans påfund också. Du är körd satan!!

Det kan ju vara ett straff också! Ett straff mot oss kvinnor, som måste vara känslomonster en gång i månaden och blöda och må skit, se ut som skit och bete sig som skit!! ... Eller ett straff mot alla män som måste stå ut med det.

Tandläkare är det värsta som finns! Speciellt tandläkare som lagar tänder och säger "oj då!" Lite lagom ofta, och pratar bebisspråk med en snart 20 år gammal PMS-tjej. Jag hatar också att vara bedövad i halva munnen, och nej jag vägrar att se något positivt i det och tänka "ja, men det är ju tur att det inte är hela munnen"! USCH!!

KOM INTE NÄRA MIG!!


Härlig tjej.

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar