måndag 9 december 2013

7 December - Bästisvideo, snö och nazism

December ut så kommer jag utgå från det här inlägget, så läs det först!

Förlåååååt! Nu ligger jag efter igen.. Ska inte hända igen, lovar (kanske)!

Lördag, lördag, lördag. Vad hände då? Inte så mycket egentligen. Kämpade mycket med mig själv den natten, har jag för mig. Alla nätter har varit dåliga, och det är antingen tankar eller sjukdom som bråkar, så det är svårt att hålla koll på varje natt.

Dagen var, om jag minns rätt, ganska lugn och fin. Jag höll mig inomhus och riktigt njöt av det var snö ute! Mitt utomordentligt trevliga sällskap gjorde dagen mycket bra, och när det sällskapet hittade på andra saker spelade jag in en film till min Bästaste Bästa Steffnie, och ja jag kan absolut lägga den här också!

På kvällen gick jag fram på stan och kollade in några nazister som ville ha lite tal på torget. Detta gjorde ju självklart att hur många poliser som helst (jag skojar inte, det var ridande poliser, helikoptrar, bussar you name it!) spärrade av torget och försökte se till att det inte blev bråk. Varför? För att Vänster ställde upp och demonstrerade emot nazisternas demonstration, och visade tydligt att nazism inte är välkommet på Lidköpings gator. SÅ bra!!

Dock mådde jag sådär, och det var superkallt, så jag gick hem ganska tidigt.

Kvällen avslutades som vanligt (du vet,  med mys och annat sådant där löjligt men trevligt).

Till min bästaste bästis Steffnie:


Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar