söndag 1 december 2013

1:a December - Nu börjar det!

December ut så kommer jag utgå från det här inlägget, så läs det först!

Okej, så då kommer här dagens uppdatering!

Idag blev jag väckt alldeles för tidigt (Halv elva på morgonen. Ja, det är tidigt! Jag gick faktiskt och lade mig halv tre på natten...) av en lillebror som sa 
"Sandra, du måste upp nu! Mamma åker in till stan strax, och det är din enda chans att komma hem!"
Så jag, yrvaken och på ett fantastiskt fint morgonhumör, slänger mig upp och får reda på att jag gick upp helt i onödan. 

Min kära, och enda, storebror hann jag träffa en sväng idag! Yiiihaaaa!! Åh, vad jag har saknat honom! Även om vi inte hann träffas så länge så känner jag mig ändå komplett idag. 

Hmm, får se nu då.. Vad har jag gjort mer? Jo, jag fixade till min Maskinen-logga en aning så nu är den väldans mycket bättre, men än är den inte klar!

Jag har haft pirrkänslor idag, av olika hemliga anledningar, och känt att jag verkligen fått tid till min familj. Det känns väldigt bra! Dock ska jag ringa min äldsta lillebror snart känner jag, för igår ringde han mig och det var första gången på väldigt länge som vi pratade. Jag hade inte så mycket tid som jag hade velat, så det ska jag fixa till snart!

För att vara ärlig och också berätta om saker som inte är helt superbra: Jag har, nu i tre dagar, helt struntat i att ha koll på vad jag äter. Innan skrev jag upp allt och höll mig borta från gluten och laktos (och också, om jag kan, lakrits och egentligen all slags godis, sockergenerösa bakelser, chips, och försöka att äta så att jag aldrig blev riktigt hungrig), detta pga den där sjukdomen som har bestämt sig för att bråka med mig. Men nu orkar jag inte mer, så jag lade av med allt sådant. Detta har väll resulterat i att jag, idag, har nått en ny level av magont. Den här är den värsta omgången någonsin, och den gör mig trött, dålig i magen och lite smått illamående. Annars är allt bra!

Åh, jag har också påbörjat ett (superspännande) projekt som jag så gärna vill ta tag i! 

Nu sitter jag hos Hemlis och julmyser och skrattar ifrån hjärtat! Livet <3

Summa summarum (eller hur man nu stavar/binder ihop det uttrycket) så har det vart en lugn, fast ändå händelserik, och go dag, med ett fantastiskt bra avslut. 

Puss och kram Sandra

P.S. (Alltså, har jag börjat med P.S. nu helt plötsligt?!) så får ni inga bilder idag, men det lovar jag att jag ska försöka vara generös med från och med nästa inlägg! Försöka. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar