tisdag 17 december 2013

Engagera, agera och BAM!

På tal om egentligen mycket av det jag satt och tänkte på igår, jag tycker att du borde kolla in den här videon.

Många ger den här grabben väl valda, värmande, stärkande ord som fyller på egot lite grann. Helt rätt tycker jag! För, jag önskar att alla kunde börja agera mer. Alla utom David Larsson, för han är inne på helt rätt spår och jag tänker då inte putta honom åt något särskilt håll! Han klarar sig bra som han gör, och dit han är på väg - dit vill jag också!

Jag vill inte ta någon del i ens ett litet uns av den uppmärksamhet David får för det här, men jag kan ändå stolt säga att han är min vän. Han, och faktiskt resten av det gäng jag lärt känna i Bollnäs-trakterna, är en bunt med människor som jag har älskat djupt sedan första dagen jag träffade dem.

Det gänget är bra för vår värld. Punkt.

Klicka på den här länken för att komma till videon.

Nu tänker jag också agera, och engagera mig i andra människor! Tänker du?

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar