torsdag 26 december 2013

Tvåtusenfjorton är året, baby!!

I år har jag faktiskt några nyårslöften! Det är första gången någonsin, tror jag. Kan i alla fall inte minnas att jag har haft det förut, åtminstone inte på ett seriöst sätt.

Vad alla mina nyårslöften är tänker jag inte avslöja! Inte än i alla fall. Men de är så bra att jag vill hoppa upp och klacka hälarna i varandra och ropa "Oh boy!", du vet som en tecknad person skulle göra i ett gammalt Disney-avsnitt av något slag.

Okej, vissa är jobbiga. Eller okej, ett av dem är jobbigare än magsjukan och de andra är utmanande men jag är så pepp inför dem att jag går av lite grann! Det jobbiga nyårslöftet är mest för att få bort en stor klump i magen, vilket blir sjukt gött när det väl blir av.

2014 är året, baby!!

PEPP!

Puss och kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar